ACTUALIZARE!!! GRADAȚIA DE MERIT 2016 (ORDIN, FIȘE ȘI METODOLOGIE)

by Tuvichi Marius | 26/02/2016 13:26

Distribuie !
  • Tweet[1]
  • [2]
  • [3]

O R D I N
pentru aprobarea Metodologiei şi a criteriilor privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat, sesiunea 2016 În baza prevederilor art. 264 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

În temeiul Hotărârii Guvernului nr. 26/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice,
Ministrul Educației şi Cercetării Ştiinţifice
emite prezentul ordin:

OMECS 5557_2015[4]

si anexa

anexa OMECS 5557 MECS_Metodologie (2)[5]

respectiv

  1. adresa ISJ-Neamt-Nr._1856_-_26.02.2016[6]
  2. ISJ-Neamt-Fise_gradatii_PERSONAL_DIDACTIC_2016[7]
  3. ISJ-Neamt-Fise_gradatii_PERSONAL_DIDACTIC_AUXILIAR_2016[8]

Anexa nr. 1 la metodologie
GRAFICUL desfășurării concursului pentru acordarea gradațiilor de merit – sesiunea 2016

1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară de la nivelul inspectoratului școlar și stabilirea ponderii gradațiilor de merit pe categorii de personal și pe discipline de învățământ
Perioada: 8 februarie – 19 februarie 2016
2. Comunicarea fișelor de evaluare și a ponderii gradațiilor de merit pe categorii de personal și pe discipline de învățământ de către inspectoratul școlar, în teritoriu
Perioada: 22 – 26 februarie 2016
3. Întocmirea și depunerea, de către candidați, a dosarelor și obținerea avizelor la nivelul unității de învățământ
Perioada: 1 – 18 martie 2016
4. Depunerea dosarelor care conțin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului școlar
Perioada: 21 – 30 martie 2016
5. Analiza dosarelor de către inspectorul școlar care coordonează disciplina, cu consultarea consiliului consultativ și elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate
Perioada: 1 – 22 aprilie 2016
6. Verificarea dosarelor și acordarea punctajelor de către comisia de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradației de merit
Perioada: 25 aprilie – 13 mai 2016
7. Aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării, de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar
Perioada: 16 – 17 mai 2016
8. Afișarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării la avizierul inspectoratului școlar
Termen: 18 mai 2016
9. Depunerea contestațiilor asupra punctajului acordat
Perioada: 19 – 20 mai 2016
10. Soluționarea contestațiilor de către comisia de contestații
Perioada: 23 – 25 mai 2016
11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea acestora la inspectoratele școlare
Termen: 26 – 27 mai 2016
12. Înaintarea la Ministerul Educației și Cercetării Științifice a listelor cu personalul didactic din unitățile de învățământ, validat în vederea acordării gradației de merit
Perioada: 30 – 31 mai 2016
13. Emiterea ordinului ministrului educației și Cercetării Științifice
Termen: 11 august 2016


Distribuie !
  • Tweet[1]
  • [2]
  • [3]
Endnotes:
  1. Tweet: https://twitter.com/share
  2. :
  3. : https://www.instagram.com/
  4. OMECS 5557_2015: http://scldr.ro/wp-content/uploads/2016/02/OMECS-5557_2015.pdf
  5. anexa OMECS 5557 MECS_Metodologie (2): http://scldr.ro/wp-content/uploads/2016/02/anexa-OMECS-5557-MECS_Metodologie-2.pdf
  6. ISJ-Neamt-Nr._1856_-_26.02.2016: http://scldr.ro/wp-content/uploads/2016/02/ISJ-Neamt-Nr._1856_-_26.02.2016.pdf
  7. ISJ-Neamt-Fise_gradatii_PERSONAL_DIDACTIC_2016: http://scldr.ro/wp-content/uploads/2016/02/ISJ-Neamt-Fise_gradatii_PERSONAL_DIDACTIC_2016.rar
  8. ISJ-Neamt-Fise_gradatii_PERSONAL_DIDACTIC_AUXILIAR_2016: http://scldr.ro/wp-content/uploads/2016/02/ISJ-Neamt-Fise_gradatii_PERSONAL_DIDACTIC_AUXILIAR_2016.rar

Source URL: http://scldr.ro/gradatia-de-merit-2016-ordin-si-metodologie/