ORDIN Nr. 3463/2025 din 4 martie 2025 privind structura anului şcolar 2025 – 2026

Descarca articol ca PDF Printeaza pagina / articolulORDIN Nr. 3463/2025 din 4 martie 2025privind structura anului şcolar 2025 – 2026EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI CERCETĂRIIPUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 206 din 10 martie 2025 Având în vedere:– prevederile art. 115 alin. (2) lit. r) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare;– Referatul…

Citeste mai mult

Înscrierea în învățământul preșcolar 2025-2026

Descarca articol ca PDF Printeaza pagina / articolulÎnscrierea în învățământul preșcolar 2025-2026 Plan de Școlarizare pentru Înscrierea în învățământul preșcolar 2025-2026 Metodologia și calendarul înscrierii în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar pentru anul școlar 2025-2026

Citeste mai mult

Conditii specifice de ocupare a posturilor

Descarca articol ca PDF Printeaza pagina / articolul In conformitate cu art.32, alin.4, din Metodologie,Consiliul de administrație al unității de învățământ poate stabili condiţii specifice de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante în cadrul etapelor de transfer/pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ preuniversitar şi de modificare a repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a…

Citeste mai mult

Întocmire dosare echivalare studii străinătate

Descarca articol ca PDF Printeaza pagina / articolulEvaluarea și recunoașterea studiilor/diplomelor obținute în străinătate se fac prin comparație cu sistemul educațional din România, în vederea stabilirii nivelului/domeniului și/sau specializării. Recunoaşterea și echivalarea studiilor preuniversitare În vederea echivalării perioadelor de studii corespunzătoare claselor I-XII, elevii/părinții/reprezentanții legali trebuie să se adreseze inspectoratelor școlare județene sau Inspectoratului Școlar al…

Citeste mai mult

Program “Școala altfel”, decembrie 2024

“Şcoala altfel” este un program care se desfăşoară la nivel naţional şi are ca scop dezvoltarea atât a competenţelor din curriculumul naţional, cât şi a unor competenţe complementare acestora, în funcţie de priorităţile stabilite anual de Ministerul Educaţiei, fiind centrat pe obiectivele de învăţare la vârstă antepreşcolară, respectiv pe nevoile de învăţare ale preşcolarilor şi elevilor, identificate la nivelul unităţii de învăţământ.

Citeste mai mult